Sunday, June 22, 2008

same song, different time, different feeling..

i tink i said b4.. hearing e same song at different time will bring a total new different feeling.. trust me.. go experiment it.. these 2 songs are some of those few songs i mentioned.. seem to be extra sweet now.. heee




too bad no mv for this one.. but here's e lyrics..

七六五四三二一 倒数一句我爱你 我的世界因为你而开始透明
就让我沉沉睡去 从此不想你的名 越到夜里你的笑容就越清晰
疯了疯了睡不着 我的心噗通的跳 我的世界因你 全部颠倒
醒着睡着都在笑 爱情戒不掉 你应该明了 你应该知道
疯了疯了睡不着 你的笑有多美妙 我的世界请你 紧紧抓牢
你的爱到底多少 我也不知道 你应该明了 你应该知道(你一定都知道)

No comments: